Re: Asus A7V333 i dzwiek

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 08:30:49 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> jak wiadomo posiada sześciokanałowy dźwięk (C3DX CMI3738). Jak sie ma
jakosc
> tego ukladu to SB Audigy, bo w tej sytuacji moglbym ja sprzedac.
Interesuje
> mnie takze jak wyglada sprawa z wyjsciem cyfrowym - jakie? optyczne czy
> coaxialne? I czy w ogole jest sens pakowac ponad 500 w plyte glowna?.

plyta jest bardzo dobra, to nie ulega watpliwosci. jednakze dzwiek (w/w)
jest raczej cieniutki, jesli porownac go do czegokolwiek z serii sb,
zaczynajac (imho) od modeli na ensoniq'ach .... dzwieki suchutkie i "zlane
we wspolny worek", tak, jak zawsze w przypadku cmi. nie polecam do odsluchu
wysokiej jakosci (takze skompresowanej) muzyki oraz do gier. jesli masz w
alternatywie sb audigy, posiadasz czuly sluch oraz przyzwoity sprzet
naglasniajacy i cenisz sobie bradzo dobra jakosc dzwieku, to absolutnie nie
sprzedawaj.

--
========>
 sygnatura: "z reguly niepotrzebny dodatek do posta"?