Re: Overclocking 1,2@??

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 00:23:01 MET DST

> Na spotach reklamowych w/w plyty glownej pisali , ze
>
> Wierz reklamie! Reklama nie kłamie.

    Reklamie nie wierze :()

> ( ale nie ze wzgledu na to zakupilem ten
>
> Aż tak naiwny jesteś? Po prostu raczej się nie da. Jeśli się upierasz to
> próbuj jeszcze podnieść napięcie (ale to już bardzo mocno grozi
zniszczeniem
> proca), stosuj super chłodzące układy, ale zdecydowanie najrozsądniej
byłoby
> zadowolić się tym co uzyskałeś.
> W reklamy proszków do prania też tak wierzysz?

    Przeciez napisalem , ze nie kupilem tego zestawu ze wzgledu na reklame
!!! I tak po kupieniu zauwazylem to co napisali na tej reklamie ( wczesniej
bylo tak : " o niezla plyta , zobacze testy i zadecyduje czy kupic , czy
nie." A teraz uwazam , ze wybor byl znakomity. )

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]
!!!UWAGA!!!