jaka drukarka

Autor: Lech Adamski (ladamski_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 22:25:24 MET DST

Zamierzam kupić nową drukarkę. mój wybór padł na HP. jednak tutaj zaczęły
się schody.
Do wyboru mam 920, 940 (930 niestety nie produkują, a już dawno bym właśnie
tą drukarkę wybrał) no i nowa 5550. Co wybrać. Jakieś opinie. A i jeszcze
jedno, jakich minimalnych marginesów mogę się spodziewać na tych drukarkach
przy założeniu, że drukuję na A4 - mam trochę naklejek do wydrukowania i
trzeba zaczynać jak najbliżej krawędzi.
Jak z kosztami eksploatacji.

Z może jakąś inna firma w podobnych granicach cenowych?

Pozdrawiam
Lech