Re: Pomysł z Irda [OT]

Autor: Toltek (Toltek_at_wp.spam.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 17:32:26 MET DST

Użyszkodnik: Krzys_iek <krzys-iek@___+___wp.pl> naciapał:

:: ta... baby :( :)

wiesz stwierdzila, ze musi zmienic dzwonki, bo te ktore sa w standardzie to
chyba dla emerytow:-) Nie wiem o co Jej chodzi:-)

:: kup kabel do transmisji danych typu DATA (nie service!!!) i zassaj
:: programy soniaka, Sony Mobile Wallpaper RING tez
:: Sony Phone Book Manager
:: QN-3DSring

Dzieki Ci wielkie, przekaze Jej mezowi. Mam nadzieje, ze nie spadnie to na
mnie... leniwy jestem:-) Gdyby nie ten maz, to bym sie jeszcze zastanowil:-)

--
{ Toltek  toltek_at_wp.pl powered by... sex z brunetka }
{ Lajkonik w swiecie pecetow, z dolu pozdrawiajacy. }