Re: FAT32 a NTFS

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 14:42:17 MET DST

Użytkownik "Depesz" <sofista_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ludki robia powazny blad

> ROTFL. Nic tylko wysyłać jako humor. Taśmy magnetyczne (nawet najlepsze)
> mają strasznie ograniczone pasmo (zwykłe bodajże to ok 250Hz - 10kHz,
> profesjonalne trochę lepiej).

Hihi. Sorki, że znowu dodam. Akurat tak się świetnie składa, że pracuję w
dziale technicznym w rozgłośni radiowej. Chyba coś przespałem, bo qrcze,
dawno kasety na oczy nie widziałem. Gdzieś tam kiedyś w MediaMarkt coś
takiego leżało. Nie wiem jak to możliwe, że mogliśmy przeoczyć taką sprawę i
gramy muzykę z formatu MP2. Cholercia... się porobiło...

Pozdrawiam,
Sniper