Dysk czy procesor ?

Autor: CooL (rysiomen_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 14:19:31 MET DST

Mam dosc dziwny problem: Mianowicie podczas instalowania czegokolwiek z
CD-ka komp mi sie zawiesza w roznym % postepu, natomiast gdy instaluje
windows to nic takiego nie wystepuje, dodam ze Cd-romy sa sprawne w pelni
dzialajace u innych. I teraz moje pytanie co to moze byc ? (wydaje mi sie ze
cos sie przegrzewa) Procesor ? Dysk ? moze cos innego.

A i konfiguracja:
Plyta: Gainward 5VPA
Dysk: Fujitsu 4.3gb
Dysk2: Seagate 6.4gb