Re: iskra na filtrze

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 12:10:05 MET DST

Użytkownik "Czapski Pawel" <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> napisał w wiadomości

> proponuje poczytac troche ksiazek chociazby nt. elektrotechniki
> (jakakolwiek) zanim bedziesz zabierac glos ;-)

Myślę, że niesłusznie wyrażasz swoją krytykę. Kolega Kris.Kalemba napisał,
że przewód bezpieczeństwa w blokach to czysta bujda. I ma rację. Mieszkam w
takim bloku. W całym mieszkaniu miałem 8 gniazdek z tzw. bolcami, które niby
stanowią uziemienie. Szkoda tylko, że żaden z nich nigdy nie był podłączony
do żadnego przewodu. Dodam tylko, że taka sytuacja dotyczy wielu moich
znajomych. W tej sytuacji, chyba nie powiesz, że tradycyjne mieszkania w
blokach z "wielkiej płyty" zbudowane w latach '60-'80 posiadają uziemienie.

Pozdrawiam,
Sniper