Re: Zasilacz(dluzsze)

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 11:16:51 MET DST

> Noszesie z zamiarem zmiany karty graf na radka . Z tego co czesto jest tu
> poruszane, wazna sprawa jest dobry zasilacz.W tej chwili posiadam zasilacz
> obudowy chyba Codegen (niestety)...ma jakies tyam parametry wypisane....
> ----------
> 300 W
> +3.3v - 16A
> +5V - 22A
> +12V - 11A

mam identyczny zasilacz codegena i radeona 8500 deluxe od gigabyte no i
wszytkie sloty pci obsadzone (5) dodatkowo 2xhdd, cdrom, cdrw, 3x wentylator
no i odpukac zasilacz radzi sobie z tym wszystkim ok, tzn system jest
stabilny (cel800_at_1066), mam tutaj na mysli ze pracuje 24h bez zwisow.

pozdrawiam
tomasz stankiewicz