PROSZE POMOZCIE!!!

Autor: zbychu_2 (kkorsak_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 11:12:10 MET DST

Witam Grupowiczow

Od jakiegos czasu zauwazylem na moim kompie pewien problem. Otoz jak komp
odtwarza jakis dzwiek to zamiast niego slychac jakies gwizdy przeplatane
trzaskami (strasznie nieprzyjemne). Jednak jak cos zrobie (np otwieram,
minimalizuje folder) to przez moment slychac dobry dzwiek. A w grach dzwiek
jest normalny i wszystko gra, chociaz czasami gry sa wtracane dialogi wtedy
dzieje sie tak samo i to samo jest w przypadku filmow. Mam karte muzyczna
Sound Blaster 128 PCI. Dodam ze zrobilem juz reinstalke Windowsa i
sterownikow i nic nie pomoglo. Mam nadzieje ze Wy mi pomozecie.

Z gory dzieki