Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 10:25:11 MET DST

Janet wrote:
> OJ Krzysiu expercie komputerowy. Zycze zdrowia z tym Atlonem a takze
> cierpliwosciz Patchami.

polecam zaisntalowanie DIVX 5.0 - bedzie na p4 zwieszka kolego :))

raptem 2 patche mam (posrany ms zrobil blad ale naprawil) a moze mowisz o
tym patch zwanym intel inf update lub aplcation accelerator co rozwala
system ?

patafonie dawno bym mial intela gdyby cos mi zle dzialalo - nie jestem
masochista ale i nie debilem wiec nie kupilem intela (moze teraz bym kupil
by sobie pokrecic)

Poza tym kiedy ja skladalam to max proces byly
> 1,7GHz Wiec co ma wciagac nosem patafonie...

ta ja mam 1466 Mhz i lyka twojego bez cienia watpilowasci