Re: Jaka pamięć - chipset BX 440B ????

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 09:41:17 MET DST

> zmień sprzedawcę. on nie ma pojęcia o komputerach, lub to jest tak mały
> sklep, że z sdramów już zrezygnowali.

buahaha - jesteś genialny... najpierw zobacz co jest w sprzedaży a potem
takie rzeczy pisz

bo kingstony trafiają się jeszcze takie, że działają, a większość noname ma
juz niestety za dużą gęstość

> na każdą stronę możesz mieć max. 128MB, czyli dwustronnie kości do 256MB.
> ale tylko dwustronne kości, pamiętaj o tym!

A teraz wszystkim wyjaśnij co to jest pamięć dwustronna i jak ją rozpoznać
.... HINT: Pytanie podchwytliwe

--
Pozdrawiam,
Cooger