Re: ata 100 vs ata 133

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 09:39:30 MET DST

gm_juras wrote:
> Chodzi mi o ten nowy interfejs - jak on sie ma do starego ata66/100 ???
> Jest naprawde taki szybki, czy to tylko plotki u sprzedawcow ?

Taki interfejs to jak cieniutka rurka na wode. Jesli ma srednice
5 cm to przeleci przez nia x wody a przy srednicy 10cm 2x wody.
(jest cienka wiec nie mozna zwiekszac cisnienia).

Jesli teraz masz 2 doplywy wody o wydajnosci 1/4x to sumarycznie
przez rurke i tak poplynie 1/2x. Niezaleznie czy bedziesz mial
rurke 5cm czy 10cm to wydajnosc calosci bedzie identyczna.