Re: HP940C Problem!!!

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 08:53:24 MET DST

Użytkownik "Luke" <skraburski_at_yahoo.de> napisał w wiadomości
> Problem polega na tym ze drukarka zamiast tego co ma drukowac drukuje
rozne
> krzaczki.
>
> Przeinstalowalem sterowniki, a pozniej nawet system(winxp) i wciaz to
samo.
> Czy to mozliwe ze instalujac drukarke pod linuxem wgralem niechcacy do
niej
> jakis inny program sterujacy??? Drukarka wyrzucala tez komeny w styly ps.
>
> Jak przywrocic ja do normalnego stanu???
> Wgrac jakis oryginalny firmware, czy co???

sproboj zadzwonic na infolinie hp - powinni ci cos poradzic - byc moze to
kwestia stwrownikow - (na pewno cie o to zapytaja-jaka wersja) jak bys
sprobowal wydrukowac strone testowa (przycisk power [trzymac] i 4x ten obok
[chyba ponow albo ten trzeci - sproboj bo nie jestem pewnien w 100%] ) - tam
powinien wyskoczyc ci rodzaj bledu (o to tez moga pytac servisanci z
infolinii hp)

pozdr.