Re: Jaki dysk???

Autor: Przemek (przemekwil_at_tenbit.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 06:18:55 MET DST

Ja tam cały czas uzywam marki IBM.
Wiem że wiele osób mialo podobno z nimi kłopoty(made in Hungary, itp), no
ale ja jakos takowych nie mam(jak na razie). Jednego 8,4 GB, używam juz
ponad 3 lata i zero klopotów. Ostatnio zakupilem z najnowszej serii (120)
80GB i rowniez jest spoko-co prawda chodzi dopiero od ok. tygodnia, no ale
myslę że i z nim równiez nie będzie żadnych klopotów(musialem jedynie
zastosować kilka usprawnień z racji starego biosu(3 latka), ale i z tym nie
ma zadnego problemu).
To by bylo na tyle, polecam wiec IBM.

Pozdr. Przemek