Re: FAT32 a NTFS

Autor: Marcin Kielesiński (misterq_at_canpol.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 03:30:17 MET DST

Witaj. Depesz,

Sunday, August 4, 2002, 11:16:57 PM, napisałeœ(aœ):

> Trudno to określić inaczej niż stek bzdur.

Jeœli to audiofil, to nie ma o czym mówić :)

> No przeszedłeś sam siebie. Prawie pewny jestem że na całkiem niezłych
> głośnikach komputerowych nie odróżnisz mp3 dobrze skompresowanego w
> bitrate'e 192 kbps od płyty audio.

Ciężko mówić o jakoœci w połšczeniu z głoœnikami komputerowymi...

> ROTFL. Nic tylko wysyłać jako humor. Taśmy magnetyczne (nawet najlepsze)
> mają strasznie ograniczone pasmo (zwykłe bodajże to ok 250Hz - 10kHz,
> profesjonalne trochę lepiej).

Podobnie majš ograniczone pasmo wzmacniacze lampowe (trafo
głoœnikowe). Ale dla audofila brzmi coœ takiego lepiej.

Pozdrawiam serdecznie

--
Marcin Kielesiński/MisterQ^dt
mailto:misterq_at_canpol.pl IRC:MiniQ GG:3241746