Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 01:38:58 MET DST

On Fri, 02 Aug 2002 21:22:52 +0200, Andrzej Pinczuk
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote:

>Moze jakies konkrety zamiast obrazania ? Rozejrzyj sie po
Smile na koncu byl. Troche bardziej zadziorny, ale byl, wiec jesli Cie
obrazilem to przepraszam. Nie mialem takiego celu.

>ofercie firmy kolego.
Pokaz mi High Endowa Plyte ECS (markowana jako ECS a nie produkowano
dla kogos innego na podstawie jego projektu)

>Reszte komentarza pomine, bo po takim slownym popisie
A szkoda bo byla dosc istotna.

Pozdrawiam
GLide