Czestotliwosc taktowania w GeForce Ti

Autor: Rosomack (djrosomack_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 01:09:32 MET DST

Jaka jest częstotliwość taktowania rdzenia i pamięci w kartach Prolink
Geforce 2 Ti ustawiana fabrycznie. Moja karta przyniesiona ze sklepu miała
na rdzeniu 250mhz i na pamięci 450mhz i wieszała się niesamowicie. Gdy
zmieniłem na 180mhz na rdzeniu i na pamięci 405mhz. Działa zajebiście. W
serwisie mówili mi że to "problem software'owy" Jak dla mnie to g****
prawda. Znacie te parametry fabrycze? Może mieliście podobne problemy?

Pozdrawiam, Rosomack

P.S. Tylko nie piszcie jakichś głupot o złej konfiguracji Windowsa itp -znam
się na tym:)