Re: DVD - ktory z trzech ?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 23:51:06 MET DST

Hej
Użytkownik "Marcin Wiewiorski" <noemails_at_noemails.please.pl> napisał w
wiadomości news:rk4rku4e5bj851904rfhs6gkue7un6n8lb_at_4ax.com...
> Witam.
>
> Ktory naped dvd z niżej wymienionych byście polecili ?
ciach
> 1. TOSHIBA DVD 16X/48X
> 2. LG DRD-8160 DVD-ROM 16x
> 3. NEC DVD x16
ciach
Ja bym stawial na Toshibe. Jakkolwiek mam ja dosyc krotko i uzywam tylko do
ogladania filmów to jestem zadowolony. Poprzednio mialem naped CD Toshiby
(40x) przez naprawde ladnych pare lat, bylo i jest zero problemów (chodzi
lepiej niz nieraz te nowe co je ludziom zakładam :) ) teraz go mają rodzice.
Wiec mysle ze jak zrobili porzadny CD to i DVD tez bedzie porzadny

--
Pozdrovionka
Speedy