Re: pyt. do k. audigy??

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 23:13:36 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ja bede musial wykorzystac, w wiezy nie mam dekodera , ale tylko wejscia
na
> DVD czyli moge np. podlaczyc tez te karte muzyczna i ciagnac filmy z DVD
> rowniez w komputerze..

hm... troche nie kumam. Tzn jezeli nie masz dekodera to najpiewniej tez nie
masz wejscia cyfrowego (digital in). Wtedy bedziesz musial pociagnac niezla
wiazke kabli :D z karty na wieze analogiem -> 6 kabli na wejscie
analogowe - mam nadzieje ze masz <6ch input> na wiezy??

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117