Re: podkrecanie

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 22:43:05 MET DST

> czy widziecie sens w podkreceniu xp 1600 do np. 1800???

nawet jak ktos nie widzi sensu to mozna dla sportu ;-)
mam nadzieje ze chodzilo Tobie o podkrecenie do poziomu A XP 1800+ bo na
1800MHz to raczej tylko z chlodzeniem wodnym :-(

> Czy bylby on wowczas rzeczywiscie tak wydajny jak 1800 ( i posiadal spory
> zapas mocy? czy tylko zwiekszylaby sie czestotliwosc ).

to zalezy jak zmienisz mnoznik na odpowiedni to bedzie tak samo wydajny, a
jak bedziesz krecil przez FSB to nawet wydajniejszy

> A jezeli tak to rozumiem ze tyko przez fsb , bowiem mnoznik jest
zablokowany.

niekoniecznie - mozna odblokowac mnoznik ale tracisz gwarancje, chyba ze
zrobisz to tak jak opisano na tej stronie (dobry sposob bo mozna tak
wyczyscic ze nie pozostanie zaden slad)
http://www.vr-zone.com/guides/AMD/AthlonXPUnlock/

> Z tego co sie oritnuje zwiekszajac fsb trzbe zwiekszyc lub zmienszyc
dzielki
> dla pci agp., ale nie dokonca to kapuje, moglby ktos pomoc?

teraz masz pewnie ustawione 1/4 PCI/FSB - jezeli plyta obsluguje to daj 1/5
i ewentualnie jezeli masz inaczej to daj PAMIECI/FSB 1/1

BTW jaka to plyta ???

pozdrawiam