Jak instalować sterowniki VIA.

Autor: a.turkusowy (a.turkusowy_at_hoga.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 21:51:28 MET DST

bezrobotny wrote:
> ja się nie znam na komputerach,
> ale pewnie trzeba przeinstalować sterowniki VIA,
> co zwykle się nie udaje i trzeba od nowa instalowac Windows.

Nigdy nie udało mi się w pełni zainstalować VIA 4in1 tak jak to powinno
być, tzn. uruchamiając .exe Zamiast tego trzeba rozpakować .exe do
jakiegoś katalogu (tak to jest archiwum!) np. przy użyciu WinRAR
(przeciaga sie ikonke EXE na okienko WinRar), wejść do Menadżera użądzeń
kliknąć na sterownik IDE, wybrać "Uaktualnij" i podać rozpakowany katalog.