wentylator

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 21:30:26 MET DST

wlasnie patrze i widze ze mam w obudowie 2-gie miejsce na wetnylator :)))
przedtem mialem tylko jeden z tylu , dlatego teraz zalezalo by mia na takim
systemie ze ten z przodu wciaga powietrze , a ten z tylu wyciaga ( co
prawda nie wiem czy to sie sprawdzi , bowiem miejsce przez ktore powietrze
by mialo wchodzic nie jest na samym przodzie obudowy tylko tuz pod nia ) .
Ale czy taki wentyl by starczy ( taki sam jak z tylu , tylko zamontowany
odwortnie , tak ? ):

Pozdrwiam
michal