pyt. do k. audigy??

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 21:06:19 MET DST

czy ktos testowal karte muzyczna SB Audigy Player z zestawem kinowym? Jak
sie spisuje wpudowany dekoder dolby digital i jakie sa ogolne wrazenia?

wyczytalem na stronie producenta ze karta potrzebuje PCI zgodne z 2.1, ja
np. mam starsza plyte ABIT KT7A i czy ta karta bedzie u mnie dzialac?

sonic

PS Chce kupic karte glownie do ogladania filmow na DVD.