Re: Komputer rozpoznaje polowe pamieci...

Autor: tom (adres_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 20:01:19 MET DST

Użytkownik "Marcin Wirkus" <info_at_ope.pl> napisał w wiadomości

> prawdopodobnie masz starsza plyte, ktora nie rozpoznaje nowqszej
> organizacji
> pamieci. Musisz znalezsc pamiec o duzej ilosci kosci i najlepiej
> rozmiszczonych dwustronnie
>
> -------------
> racja miałem ten sam problem na płycie bx master msi z p3 450 musialem
> pokombinowac z pamieciami i dobrac odpowiednie dopiero chodzilo

mialem ten sm problem
 jesli cie stac to kup kingstony - one zawsze (jeszcze nie zawiodly)
dzialaja i maja wieczysta gwarancje.
druga mozliwosc to musisz poszukac pamiecie z parzyscie rozmieszczonymi
koscmi a jak to nie zadziaal to moze paieci ze koscmi rozmieszczonmi po
jednej stonie 'plytki"
w roznych sytuacjach (zalezy od plyty) rozne dzialaja.
pozdrawiam
tom