Re: goraca prosba o pomoc z tym pieprzonym HPT366 (crosspost)

Autor: Kocjan (kocjan1_at_NO.SPAM.wp.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 17:28:12 MET DST

> plyta glowna abit BE6 II 1.1 i zintegrowany kontroler HPT 366
> zrobilem upgrade bios plyty do BEH_70 (czyli ostatni), zrobil sie
> rowniez upgrade biosu kontrolera do versji 1.25. cacy.
>
> z gory dzieki za szybki (w miare mozliwosci) odzew. <rs>

Zajrzyj tutaj ftp://geerynet.d2g.com/
W katalogu beta czy jakos tak sa biosy poprzerabiane przez wlasciciela ftp,
tzn orginalny bios abita pozeniony z najnowszym biosem do hpt. Z tego co
widzialem powinienes znalezc bios do swojej plyty, ja do swojego abita bx133
raid (to samo co be6II v2.0) znalazlem.
A jesli nie znajdziesz, powinien byc na ftpie plik cbrom.exe (np
cbrom215.exe, te 215 to od wersji programu), ktorym mozna sobie pozenic bios
plyty z biosem hpt sciagnietym ze strony highpointa. Wywalaz z juz
posiadanego biosy do plyty czesc z biosem hpt 1.25 i doklejasz ten nowszy.

--
Pozdrawiam
Marcin