Matrox G450, divxy i napisy na TV

Autor: Sliver (kasperuk_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 16:17:31 MET DST

Witam

Kupilem sobie niedawno Matroxa G450 DH (w zamian za starego G400 SH) z
nadzieja ze bede mogl ogladac sobie filmy na TV a tu lipa:( Wszystko jest ok
poza napisami ktorych nie mam. Uzylem tak jak jest to opisane na stronce
www.matrox.3d.pl programu DivXG400 z polska nakladka jednak dalej za ChRL
nie mam napisow:( Uzywam Win2000 Pro PL a jako odtwarzacza Vplayera (na WMP
7.1). Taki sam problem ma moj sasiad z tym ze pod Win XP Pro PL. Nie wiem
czy cos jest nie tak z systemem, czy moze my cos zle robimy. Prosze o
sugestie gdzie szukac rozwiazania.

Pozdrawiam

Sliver

P.S. Nawet jesli nie bede mial napisow to i tak nie sprzedam mojego
Matroxa - uwazam ze sa to najlepsze karty.