Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 15:18:41 MET DST

> Proste. Siadam sobie na łóżeczku, zapuszczam filmik, jak chcę na chwilę
> zatrzymać czy cofnąć, nie ma z tym problemu. Poza tym: posiadam monitor
19".
> Jak chcę zagrać, nie muszę przyklejać nosa do kineskopu - mogę usiąć 3
metry
> dalej (a klawiatura na kablu na to nie pozwoli).
...pozwala, kiedy masz przdluzacz do klawiatury, ale wtedy pojawia sie inny
problem: kiedy przesiadam sie z krzesla na fotel (,ktory stoi troche dalej
od kompa) to zazwyczaj mi sie klawiatura odlaczy w miejscu zlaczek
(polaczenia kabla z przedluzaczem), nie dlatego ze jest za krotki, tylko
dlatego, ze platajacy sie kabel zawsze o cos zahaczy....

pozdrowka
Rafal