85Hz v 100Hz

Autor: Toltek (Toltek_at_wp.spam.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 13:18:41 MET DST

Moge wtracic?

Jakis czas temu rozmawialem z czlowiekiem zawodowo pracujacym w programach
typu CAD. Stwierdzil On, ze nie potrafi pracowac przy odswiezaniu ponizej
100Hz... do tego stopnia, ze przy 85Hz ma wrazenie 75Hz.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc, ale jakis czas temu zostalem zmuszony do
zmniejszenia rozdzielczosci mojego monitora (15 cali) z 1024x768x85Hz na
800x600x100Hz.
Dzisiaj minely od tego czasu jakies 4 do 5 miesiecy i z ciekawosci (albo
raczej musu) ustawilem 85Hz - powiem tylko, ze mnie zatkalo. Mam wrazenie,
ze widze drgania obrazu;-) To takie samo uczucie jakby z 85Hz zmniejszyc
sobie na 75Hz. Bardzo dziwne i smieszne uczucie, z pewnoscia po kilku dniach
wrazenie to zniknie... ale faktem jest, ze oko strasznie sie przyzwyczaja do
tych hercow i od razu zauwaza ich zmniejszenie.

dane:
Belinea 15' 105076
Hercules Prophet II GTS 32MB

--
{ Toltek  toltek_at_wp.pl powered by... sex z brunetka }
{ Lajkonik w swiecie pecetow, z dolu pozdrawiajacy. }