Pentium III 512KB Cache i plyta na i815EPT

Autor: pawel (pawelok123_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 10:04:57 MET DST

Witam

Czy Pentium III wersja z 512KB Cache(wersja serwerowa) dziala na plycie z
i815EPT (Tualatin) ?

Troche poszukaem i nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi :(

Z tego co sie doszukalem to wynika, ze plyta _musi miec_ wyraznie zaznaczona
obsluge tych procesorow(najczesciej jest w cennikach jako serwerowa) - nie
wystarczy sama obsluga tualatin.

Czy to prawda ?

CZy ktos odpalal ten procek na "normalnej/domowej" plycie z i815EPT ?
Z 256KB wersja jest sprawa jasna.

Jak z wydajnoscia tych procesorow (w odniesieniu do celerona 1,2-1,3T) ?
Z tego co czytaem to jest to wyjatkowo udana i wydajna konstrukcja Intela.

W tej chwili mam 800EB i troche zaczyna brakowac mocy :)
Plyte mam z obsluga Tualatin wiec sprawa prosta.
Na PIV jescze za wczesnie, poczekam az ostatecznie wyjasni sie sprawa z
typem pamieci i podstawka.

--
Pozdrawiam
Pawel