Re: Windows XP

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_pocztaSPAMonet.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 00:22:34 MET DST

Juliusz 'Julas' Gonera wrote:

> Jak to uzasadniasz? U mnie wszystko w porządku chodzi na jednym Program
> Files. Poza tym możesz zmienić ścieżkę do PF w jednym z Windowsów.

Wiem, że NTG, ale popieram: też mam wspólny PF dla Win95 oraz WinNT ;-)
Były pewne problemy (np. z Office'm, który stworzył inne EXEki dla tych
systemów - wybrałem te z Win85...), ale na szczęście (lub nie...),
ważniejsze DLLe programy wrzucają do odpowiednich katalogów SYSTEM.

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|