Re: chipset FX

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 22:47:31 MET DST

Giskard napisał:

>Tak się ostanio złożyło, że do mojego kompa (płyta biostar 8500 ATC)
>wrzuciłem nowy bios. Płyta obsługuje procki pentium / pentium mmx i tu jest
>jedno ale. Zapakowałem jej na pokład iP200MMX i o dziwo płyta chodzi tylko
>na 166Mhz. Co ciekawe udało mi się na niej odpalić P133 na 180Mhz, dlaczego
>więc nie idzie te 200? Czy po prostu niektóre modele tak mają ?

no biostar akurat supportuje plyty; poszukaj na www specyfikacji;

jezeli bios wprowadzil obsluge nowego procka, to razem z plikiem biosu
powiniennes zassac info o nowych ustawieniach zworek;

jezeli jednak nie, to obowiazuja ustawienia zworek z pierwszej
instrukcji;

przeczytales gdzies /gdzie?/ ze plyta obsluzy p200mmx?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?