Re: Temperatura

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 21:50:15 MET DST

> Jaka powinna byc optymalna srednia ilosc obrotow wiatraka? (Fan RPM). W
moim
> przypadku jest to cos kolo 3200 RPM. Czy ktos moze powiedziec mi, czy
wszystko
> jest u mnie OK.. a jakie Wy macie wyniki?
w zaleznosci od tego jakie masz napiecie na wiatraku, tyle uzyskasz obrotow.
najbardziej optymalna jest taka (lub taki zakres) jaka ustalil producent.
wiatrak ma zazwyczaj ustalona ilosc obrotow, wiec tym nie trzeba sie raczej
przejmowac. (chyba, ze nadmiernie zwolnil; wtedy oczyscic czy cos)
natomiast procesor moze dostac rozna temperature w zaleznosci od obciazenia,
temperatury w pomieszczeniu itp.