Re: No może jednak porównamy te drukarki? HP vs Lexmark

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 21:51:51 MET DST

> Bardzo bym prosił o wszystkie za i przeciw kupna HP845C oraz za i przeciw
> kupna Lexmarka Z35 lub Z45.
> Liczy się przede wszystkim cena eksploatacji (z napełnianiem włącznie),
> trwałość, bezproblemowa obsługa i jakość wydruku. Już prawie zdecydowałem
> się na HP845C, ale cały czas ktoś mnie namawia jednak na Lexmarka...
Ja cię namawiam? Mam nadzieje że nie ja. Bo jak to ja to nie zauważyłeś że
nie na ten model. Widziałem wyduki z Z65( 55 ma takie same głowice) ale 45
to dużo gorsza drukarka. Teraz mam Hp 5550 i oczekiwałem po niej duuzo
więcej. Jutro jadę po tusz foto i może zmienię zdanie
ToMasz
PS Najekonomiczniejsze są Canony 500 i 520