Re: Czym czyścić ekrany laptopów?

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 20:45:28 MET DST

> Pytanko dokładnie tak jak w temacie... no właśnie, czym czyścić ekrany
> laptopów?

Najlepiej nie brudzić i po problemie, ale jak już jest brudny to kiedyś
czyściłem wilgoną szmatką z odrobiną mydła w płynie (mała kropelka) a potem
czystą wilgotną szmatką, a na koniec wytarłem suchą.
Ale nie jest to jakaś profesjonalna metoda.

> I jeszcze jedno jak bardzo są one podatne na uszkodzenia? Chodzi mi o
> dotykanie
> ekranu palcem - wystarczy lekko dotknąć a w okolicy rozchodzi się lekka
> "falka"

Są podatne, szczególnie jak uderzysz jakimś kantem. Jeśli chodzi o falki to
są to falki substancji wypełniającej ekran (normalne). Lepiej nie przesadzać
z dotykaniem (mogą się piksele pouszkadzać)

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm