Re: Czy da sie w BIOSie ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 19:46:48 MET DST

>w biosie nie...
>nie mozesz normalnie w opcjach ustawic?
>
>prawym przyciskiem na pulppicie i dalej..
>wlasciwiosc ustawienia zaawansowane monitor
>i tam jest czestotliwosc
>
>a jak nie mozesz w opcjach to zmieni stery na nowsze/lepsze/inne

No nie bo to juz w windowzie, ale michodzi wtdy kiedy sie sytem
ladyje....i wczesniej bios, mem test.......
Stasznie mi trzesie obraz ???
I nie wiem co to jest, poprostu pisze ze zamlae odswiezenie i zeby
zmieni, wchodzi win i jest OK, ale od kiku dni i on niewiele, ale
jednak tzresie, :(((((( ato przecierz qurde drogi i dobry monitor,
powinien byc krysztalek.,,,,,,

Pozdro
Piotr