Re: Wydajność PIV??????

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 03:26:07 MET DST

"Zion" <tusart_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Przesiadłem się właśnie z Atlona 1.4+MSI K7TPro + 256MB RAM ma ABITA
> BD7II+PIV 1.7 + 512 MB RAM.
> Powiedzcie mi jaka może być przyczyna, że w/w (nowa) konfiguracja nie
chodzi
> tak dobrze jak Atlonik. Kilka gierkek, które chodziły płynnie na Atlonie
> teraz mi się chaczą.
> Co to może być?
>
> Ps. Pozostałe elementy zostały ze starego kompa System - Win Me.
>
> Zion

He he, a kto ci sie kazal przesiadac moze jak podkrecisz to , to lepiej
bedzie zreszta jak wiadomo PIV kreca sie pieknie i wtedy dopiero maja taki
zegar jak powinny miec ;) . Przypomina to oznaczenia Amd tylko w druga
strone . Kupujsze 1,7 krecisz na 2,4 i masz 1,7 ;) .

A tak na powanie moze zainstaluj xpka albo win98 bo te systemy
charakteryzuja sie najlepsza wydajnoscia w grach . Nie napisales tez jaka
masz grafike ? .

Arek