Re: Jak podłączyć instrument midi do kompa?

Autor: darolek (darbox_at_toya.net.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 17:46:15 MET DST

"Tempus" <tempus_at_poczta.gazeta.pl> wrote in message news:akqmra$197$1_at_news.tpi.pl...

> Tak, jest niezły opis, ale moje urządzenie ma tylko jedno gniazdo (nie ma
> osodno wejścia i wyjścia - a taki wariant jest opisany na tej stronie).
> Spróbuję zaadoptować ten opis. A może macie coś dla mojego przypadku?

Jak to Twoje urzadzenie (a co to w ogole jest ?) ma tylko jedno gniazdo DIN
to znaczy ze nie jest mozliwa transmisja danych w obu kierunkach. Ale czy
to jest midi IN czy OUT to juz zalezy od typu urzadzenia (o ile to w ogole jest
gniazdo midi). Napisz co to za zabawka - mala klawiatura sterujaca czy co ??
p.s.
Chyba ze to jest gniazdo mini-DIN (lacze typu TO HOST) - wtedy inna bajka.
-
d.