Re: Czy ma ktoś jakieś doświadczenie ze sklepem internetowym Polbras

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_nie_spamuj_at_z.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 03:01:32 MET DST

> zl). Mam w zwiazku z tym pytanie czy ktorys z grupowiczow mial z tym
sklepem
> doczynienia. Nie podoba mi sie u nich to ze chca pieniadze na konto przed

Witka

W sumie dzieki tobie znalazlem tez sobie tam karte video do kupienia, ale
moje obawy
sa podobne jak twoje. Moze by sprobowac ponegocjowac wysylke za pobraniem
z mala przedplata - tak jak to na allegro sie czesto robi.

W poniedzilek sprobuje ja zamowic - zobacze co wyniknie z rozmowy z
handlowcem.

PZDR
Marek