Przepustowość łącza osiedlowego

Autor: living_english_structure (living_english_structure_no_spamm_at_o2.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 15:14:28 MET DST

Witam,

Mam prośbę o poradę dotyczącą przepustowości łącza.

Obecnie mam SDI(HIS). Kilka bloków na osiedlu
jest podłaczonych do netu i firma mnie też proponuje (domek).

Mają ponoć podłaczenie do POlpaku 4Mbit łaczem.

Za przepustowość jak w SDI abonament 75 zl/msc + ponad 600
za przyłacze.

Moje pytanie czy ze wzgledu na duza ilosc osob podlaczonych
faktyczny transfer moze byc nizszy niz teraz mam na SDI
tj .10 kB/s w porywach do 11kB/s ?

Serdecznie dziękuje za odpowiedz,
living_english_structure