problem ze skanerem na USB

Autor: Paweł (wodka2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 12:24:20 MET DST

witam
kupilem skaner na USB - ale mi nie chce chodzic. Jak podlaczam go do USB to
mi wyskakuje jakis BLAD OCHRONY SYSTEMU WINDOWS.PROSZE URUCHOMIC PONOWNIE
KOMPUTER. Moze mam USB jakos wylaczone albo cos w tym stylu. Jestem lamerem
w tych sprawach. Troche w BIOSie sie bawilem i nic. nie wiem o co chodzi -
jak poznac ze USB jest wlaczone albo wylaczone ? Jak go podlaczyc wobec tego
?

!!!pomocy !!!!

Pawel
paweru_at_poczta.onet.pl