Re: karta grafiki - monitor 19" - Athlon XP1600+

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 11:30:57 MET DST

klapton wrote:
> Jaka dobrac najtansza ale z sensem karte grafiki do koputera na
> Athlonie XP1600+ i sredniej klasy monitora 19" z przeznaczeniem do
> gier 3D ? Interesuja mnie najbardziej subiektywne opinie posiadaczy
> takich zestawow, konkretne typy kart, z podaniem producenta.

ile chcesz wydać ? na jak długo ta karta ma wystarczyć ?

Na początek proponuję rozważyć: MSI lub Gainward GeForce4 Ti-4200 za
~750 i Hercules 3D Prophet FDX 8500LE za ~700 (obie 64MB DDR). Jeżeli
masz więcej kasy, to bierz szybciej taktowane modele. W/w producenci
(MSI, Gainward i Hercules) są godni zaufania; sam mam w/w Herculesa,
jest OK. Jeżeli masz 2500zł na kartę graf. to poczekaj na Radeon 9700Pro
(marki Hercules Prophet albo ATI; powinen niebawem być na polskim rynku,
w Niemczech pewno już jest).

B.