gubienie ustawien w biosie?

Autor: ropian (ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 08:21:13 MET DST

witam
Płyta ecs K7S5a
athlon 1,2 /266
codegon 300W
problem
Jak wyłącze komputer normalnie i pózniej włącze wszysko jest ok
lae ostanio wyłączałem także z gdziazdka (kilka godzin)
i po włączeniu wyskakuje błąd w biosie(niepamietam dokładnie jaki)Mam dwa
wyscia F1 wejscie do biosu
F2 load domyslne ustawienia
wchodze do biosu i tak
data sie nie zgadza rok 2001
w ustawieniach procesora jest reserwed
dalej
znieniam date
poprawiam w ustawieniach procka 133/133
odpalam i wszystko działa

Kiedys tego nie widziałem(albo nie wyłączałem z gniazda prądowego)
(Płytka chodzi ok z reguły non stop chyba ze na noc jak jest za głosno to
wyłaczam)

Co to może być??
Pozdrawiam
Robert