Re: Co powiecie o tym sprzecie....

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 01:06:59 MET DST

"Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> wrote in
news:ako5t3$rj5$1_at_news.tpi.pl:

> hheheheheh jasne, chyba z ST3 i to "golas"

zaczyna mi sie wydawac ze ten koles tego posta dal po to zeby ZAREKLAMOWAC
ten chlam .. ton w jakim sie wypowiadal o tym szrocie .. ze schodiz na
allegro jak sfiesze bulki , ze taka rakieta ... ze tanio :)

FACE IT , TO JEST ZLOOOOM , gry na tym nie beda dzialac ok , bedie KUPA ,
nierozwojowe, ZA DROGIE ,
kupic takie cos to jak pojsc do zoo , wypiac sie przed klatka goryla i dac
zruchac w dupsko !

celeron na P4 i to na sisie :/

Pozdrawiam.

--