Re: Gdzie kupić kabel sygnałowy do monitora?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:29:54 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <z.grzechnik_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> bez wzgledu na to czy ma dobry monitor czy nie polecam zakup dobrego kabla
> (ekranowany, gruby, sztywny 25 pln w Warszzawie). Ostatnio kupujac
chcialem
> zaoszczedzic i kupilem cienki i wiotki pewnie nieekranowany kabel (15
pln).
> Efekt taki ze nastepnego dnia biegalem jeszcze raz po "prawdziwy" kabel -
> takie odbicia by?y.

właśnie szukałem takiego kabla na Allegro i owszem, znalazłem jakieś ale one
mają z 2 stron taką samą wtyczkę (jak do zwykłej karty graficznej). Jednak
kabel, którego potrzebuję, taką wtyczkę musi mieć tylko ze strony karty, bo
w monitorze na zewnątrz nie ma żadnego gniazdka (kabel można prawdopodobnie
wyciągnąć dopiero po otwarciu monitora). Czy kupię gdzieś taki kabelek?