Re: nie ta grupa ale na pl.rec.foto nie odpowiadają

Autor: galeria_brama_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 30 Aug 2002 - 21:20:16 MET DST

> zarejestrowanego na

> Domyslam sie, ze zdjecia sa zapisywane na jakiejs 'wymienialnej' karcie
> pamieci (nie mam teraz czasu szukac jakiego typu). Wystarczy miec czytnik
> (odpowiedni do rodzaju karty) i mozesz zgrac, zapisac, skasowac.
>
> --
> Michał Łukasik    mailto:michu_l_at_wp.pl    ICQ#53883184

sęk w tym , że czytnika niet.
mam tylko kabelki (USB, i równoległy (chyba)) oraz firmowy program do zgrywania
zdjęć , ale tylko jpgów.
Znalazłem już sterownik Twain Casio i próbuję tędy... ale z kolei programy
niezbyt mogą ściągać z aparatu, chociaż połaczenie jest bo aparat reaguje
(niebieskim ekranem)
Co trzeba najpierw włączyć aparat czy program - bo próbowałem już tak i siak i
nic nie wychodzi...
Dzięki.