Modem-pomozcie lamie

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 17:33:45 MET DST

Moj problem :-) - gniazdko telefoniczne i podlaczony do niego telefon
jest w przedpokoju, komp stoi w pokoju ze 4 metry dalej. Jak to
polaczyc, zeby wszystko zostalo jak bylo, a polaczenie dzialalo?
Nie bardzo mam ochote ciagnac jeden kabel do komputera, a drugi nazad
do telefonu. Czy mozna prosciej, jakies odgalezienie lub cos w tym
stylu?
A najbardziej wkurza AsterCity, ktory nie chce u mnie zalozyc
kablowego dostepu do sieci (gniazdko TV mam 0.5 m od kompa :-(
Pozdrawiam :-)
      Tomek B.

---
Tomasz Bauer-Warszawa