Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 16:30:03 MET DST

> Użytkownik "Wojciech Giersz" napisał:

> Hm... co ma chipset do obslugi dyskow? Mam nadzieje,
> ze zdarzyl Ci sie tylko niefortunny skrot myslowy ;)

Hmmm... chwilę później się trochę poprawiłem. To nie był skrót myślowy,
tylko zabieganie i jednoczesny udział w kilku dyskusjach. Wiadomo - głównie
liczy się tutaj BIOS. Ale chipset też ma dużo do powiedzenia. W końcu
kontroler dysków twardych musi potrafić zaadresować odpowiedni sektor na
dysku.

Pozdrawiam,
Sniper