problem z DVD (wolne przegrywanie plików)

Autor: petrumi (NOSPAM_petrumi_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 15:35:50 MET DST

witam groopowiczów.

mam problem z przegrywanie plikow z napędu DVD Creative 1243E. w czasie
kopiowania
caly komp zwalnia niemiłosiernie.
kiedy przegrywam z nagrywarki, podłączonej na tym samej taśmie jako master
problem znika
(z tym, że yamaha 401t kopiuje pare razy wolniej)

podłączenia są chyba dobrze zrobione tj: dysk na primary IDE, napedy na sec
ide (master cd-r,slave dvd)

we właściwościach pomocniczego kanału IDE mam ustawione "DMA jeśli
dostępne-Multi Wodr DMA tryb 1" dla yamahy
oraz "DMA jeśli dotępne - tryb PIO" dla creativa

to są ustawienia zalecane przez kompa, czy mam rozumiec,że dla DVD creativa
nie da sie ustawić DMA??

proszę o poradę
tia
petrumi_at_interia.pl