Re: Częste restarty

Autor: Adam (a.d.a.m_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 23:40:14 MET DST

nook <nook_at_go2.pl> napisał(a):

> Mój komputer co chwila się restartuje. Zaczęło się około 2 tygodznie temu,
> najpierw samoczynne restarty pojawiały sie sporadycznie, potem częściej, a
> teraz doszło do takiej sytuacji, że nawet kilku minut nie moge popracować z
> komputerem. Restartuje się w różnych momentach, nawet tuż po starcie,
> jeszcze przed rozpoczęciem ładowania się systemu. Starałam się sprawdzić,
co
> możeto powodować, przeczyściłam zasilacz i wiatraki, ale to nie usunęło
> problemu. Co może być przyczyną? Bardzo proszę o pomoc...

> [...]

Dołączam się z podobnym problemem pod Windows XP. Tez sprawdzalem
wentylatory, zainstalowalem od nowa system po sformatowaniu partycji
systemowej. Po tych czynnosciach bylo lepiej, ale po 2 dniach zaczelo sie:
najpierw rzadko potem znowu bardzo czesto. (teraz gdy to pisze komputer
dziala bez problemow juz okolo godziny!)
A caly problem z resetowaniem zaczal sie jakies 3-4 tygodnie temu.
Wiem, ze to zadna pomoc, ale moze to pomoze komus innemu lepiej zdiagnozowac
problem.

Pozdrawiam.

Adam