Re: Pytanie o mysz.

Autor: SG (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 13:55:37 MET DST

Użytkownik "noxious" <jasiem_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam takie pytanko w zwiazku z tym, ze mam kupic mysz bezprzewodowa
> (ustawienie komputer-biurko jest takie, ze kabel strasznie sie placze i
> przeszkadza), raczej tansza (myslalem o A4Tech-u), ile wytrzymuja (jakie i
> ile ich jest) baterie w takiej myszce. Komputer jest uzywany 1-2 godziny
> dziennie, glownie Word, internet - czyli myszka nie jest az tak mocno
> obciazona. A moze ktos moze polecic jakas inna dobra i tania :) myszke
> bezprzewodowa?

Po pierwsze raczej radiową niż podczerwień, chyba, że chcesz celować jak
pilotem to TV.
Ja pracuję na A4 RFW-25 trochę dłużej niż 2 godziny dziennie i przez
pierwsze pół roku
nie było problemów. Potem mimo nowych baterii czesem są problemy z
"chodzeniem".
Wchodzą do niej 2 baterie AAA (LR03). Starczają ja są firmowe na 3-4
miesiące.

--
pozdrawiam,
sg